Оновлення |
Лінія консультації |
Роботи фахівця |
Доопрацювання |
Ціна |
Проф |
Недопрацьованої BAS |
30 хв. / день |
не передбачено |
не передбачено |
9900.00 грн. |
Економ |
Незначно допрацьованої BAS |
1 година / день |
1 година / місяць |
друковані форми, звіти |
14700.00 грн. |
Бізнес |
Допрацьованої BAS |
без обмежень |
до 5 годин / місяць |
доопрацювання функціоналу |
32700.00 грн. |
Отримання оновлень прикладних рішень (конфігурацій) і технологічної платформи, інформації про плани виходу релізів.
Найповніший інформаційний ресурс для людей, які працюють з програмами для автоматизації бізнесу – довідники, методики, посібники, консультації щодо використання програм та законодавства.
FREDO Звіт - інтегрований з програмами для автоматизації бізнесу сервіс здачі електронної звітності до Державних органів, адміністрування ПДВ, реєстрації податкових документів (ПН/РК) в ЄРПН та обміну ними між контрагентами.
Сервіс ІТС, що призначений для супроводу користувачів певних галузевих і спеціалізованих рішень.
Обмін електронними документами безпосередньо з програм для автоматизації бізнесу через сервер обміну електронними документами ПТАХ.
Персональні письмові консультації від експертів і аудиторів з питань бухгалтерського, податкового та кадрового обліку, а також допомога в складанні запиту до ДПС.
Консультації спеціалістів Служби технічної підтримки та обслуговуючої компанії телефоном та електронною поштою.
Регулярні семінари із оглядом законодавства та його відображення в програмах для автоматизації бізнесу – в очній формі та в форматі відеолекцій.
Обмін електронними документами (рахунками, актами виконаних робіт, товарними накладними та іншими юридично значимими документами) з контрагентами безпосередньо з програм для автоматизації бізнесу без створення зовнішніх проміжних файлів.
Автоматизоване заповнення карток контрагентів даними, що містяться у відкритих реєстрах
Оновлення періодичної нормативно-довідкової інформації в типових прикладних рішеннях (конфігураціях).