Впровадження BAS та інших програм автоматизації
Впровадження програмних продуктів виконується з використанням проектної або стандартної технологій впровадження.
Проектне впровадження застосовується для вирішення завдання автоматизації процесів і функцій підприємства з метою запобігання і зменшення ризиків впровадження і отримання 100% прогнозованого і задуманого результату.
Особливості, при яких рекомендується використовувати проектну технологію впровадження систем управління підприємством:
- масштаб і складність завдання, що охоплює безліч контурів управлінського та бухгалтерського обліків (виробництво, торгівля, склад, закупівлі, бюджетування, МСФЗ і т. д.);
- є бачення, як повинна працювати інформаційна система, але немає чітких вимог на елементи системи;
- необхідно контролювати терміни впровадження і виділений бюджет;
- не існує галузевого рішення;
- передбачається автоматизувати бізнес-процеси підприємства;
- потрібно відстежувати хід виконання завдання;
- потрібно відстежувати освоєння бюджету завдання;
- необходимо ответить на вопрос, сколько и каких необходимо специалистов и других ресурсов;
- виключити втрати при переході на нову систему;
- територіально-віддалене розташування об'єктів автоматизації;
- кілька юридичних осіб;
- інтеграцію з іншими інформаційними системами.
При проектному впровадженні програм автоматизації виконуються наступні основні роботи:
1
Ознайомлення з поставленим завданням. Побудова базового плану проекту та складання попереднього бюджету.
2
Обстеження предметної області, що підлягає автоматизації. Уточнення плану і бюджету проекту.
3
Аналіз, моделювання та побудова архітектури рішення;
4
Поставка і установка програмного забезпечення;
5
Модифікація типового рішення або розробка нової системи;
6
Навчання роботи з інформаційною системою;
7
Запуск інформаційної системи і передача в промислову експлуатацію;
9
З метою отримання швидкого результату проект може бути розбитий на підпроекти по найважливішому функціоналу.
Попередні вартість і терміни проекту розраховуються після ознайомлення з поставленим завданням.
Стандартне впровадження або сервісний виїзд
Стандартне впровадження або сервісний виїзд - це разові роботи не потребують великих витрат часу і характеризуються такими особливостями:
- на виконання робіт оформляються заявки;
- самі роботи здатні зайняти менше часу, ніж оформлення документів в повному обсязі;
- укладається договір на обслуговування або супровід;
- дані роботи є «регламентованими» і піддаються однозначному опису, для них, в загальному випадку, не потрібно документування змін, внесених в інформаційну базу клієнта;
- виконання таких робіт зазвичай укладається в інтервал від 1 до 100 годин;
- дані роботи можуть бути як платними, так і безкоштовними.
- заявки надходять нерегулярно;
- в заявці вказується чітко сформульований перелік необхідних робіт;
- не вимагається проведення обстеження, складання переліку робіт і технічного завдання;
До вказаних робіт можна віднести:
- поставку програмного забезпечення;
- оновлення релізів конфігурацій;
- установку програмного забезпечення;
- оновлення релізів програмних файлів;
- передпродажну демонстрацію;
- виїзні консультації (навчання);
- початкове навчання (ознайомлення замовника з порядком ведення обліку в конфігурації);
- роботи по виконанню регламентних дій при роботі з програмою: архівація даних, тестування і виправлення баз даних, упаковка інформаційних баз, створення додаткових інформаційних баз, дефрагментація диска, звільнення місця на диску;
- виконання дій в призначеному для користувача режимі (початкове заповнення довідників, констант, настройка робочих місць, наповнення календарів, створення типових операцій);
- організація обміну даними: конвертація даних з попередніх версій програм, написання процедур разового імпорту даних з інших програм;
- виконання функцій адміністратора: налаштування інтерфейсів, настройка прав, введення користувачів;
- створення додаткових звітів і обробок.
- оновлення форм звітності;