Ірина Губіна (експерт з податкового планування, автор численних публікацій з оподаткування і бухгалтерського обліку, незалежний консультант з бухгалтерського та податкового обліку, CAP, DipIFRrus ACCA) детально розкриє питання пов'язані з основними засобами та іншими необоротними активами (від придбання до ліквідації.
Валентина Криворучко (методист ІТС) розповість про необоротні активи у програмах для автоматизації бізнесу (типові питання обліку ОЗ, ведення пооб'єктного та кількісного обліку малоцінних активів).
Організатор: Всеукраїнська Спілка Автоматизаторів Бізнесу
-Види необоротних активів, правила їх визнання (основні засоби, об’єкти призначені для продажу та інвестнерухомість)
-Правила та типові помилки визнання
-Податкові наслідки класифікації нематеріальних активів
3. Необоротна малоцінка: коли вона потрапить до податкових витрат? Що потрібно врахувати при складанні "прибуткової" декларації, щоб не "втратити" її вартість
4. Первісна вартість об'єкта як основа для амортизаційних витрат: формуємо без помилок!
-Основна "формула" первісної вартості та її зміна в залежності від способів отримання об'єктів (покупка, внесок до статутного фонду, безкоштовне отримання та інше)
-Особливості придбання об'єктів у фізичних осіб, в т.ч. автомобілів, ПДФО та первісна вартість
-Додаткові витрати, що включаються та не включаються до первісної вартості об'єкта
-Термін експлуатації понад 365 днів + Вартісний критерій = необоротний актив. Як ці правила працюють в податковому та бухгалтерському обліку
-Яка сума "всього" підлягає амортизації? Поділ цілого об'єкта на окремі складові. Наскільки це вигідно, і якими законодавчими нормами керуватися
5. Вибір амортизаційної політики: терміни, методи, суми
-Термін експлуатації, метод амортизації і ліквідаційна вартість – як не помилитися з вибором
-Все про ліквідаційну вартість: як її встановити і навіщо, чи може вона дорівнювати нулю, чи є податковий ризик?
-Вибір методу нарахування амортизації: чи завжди вигідний прямолінійний метод?
-Зміни параметрів амортизаційної політики: як відобразити і порахувати вплив на бухгалтерські та податкові показники
-Чи повинні збігатися методи амортизації у бухгалтерському та податковому обліку
-Прискорена податкова амортизація: особливості застосування і коригувань у разі порушення
-З якою регулярністю потрібно переглядати амортизаційну політику і як це організувати
-Як і коли потрібно припиняти амортизацію, а коли це можна не робити
Необоротні активи у програмах для автоматизації бізнесу: типові питання обліку ОЗ, ведення пооб'єктного та кількісного обліку малоцінних активів
Експлуатаційні та подальші витрати, оренда, продаж, ліквідація
1. "Нульові" об'єкти ОЗ: як не допустити або змінити
-Чому в обліку виникають "нульові" об'єкти
-Коли можна залишити все як є, а в яких випадках доведеться виправляти облікові помилки
-Погляд податківців на "нульові" об'єкти: чи є реальні податкові ризики
-Як не допустити появу нульових об'єктів – прості бухгалтерські процедури
-Що робити, якщо об'єкт вже досяг "нуля", але продовжує використовуватися
2. Експлуатаційні та супутні витрати, ремонти та переобладнання, модернізації
-Чи можуть відображатися в обліку експлуатаційні витрати на простої, консервації та виведенні з експлуатації
-Що говорити податківцям, якщо вони будуть "забороняти" облік експлуатаційних витрат. Чим і як аргументувати їх зв'язок з господарською діяльністю
-Чи потрібно проводити коригування податкових різниць, якщо під час "карантинного" простою був проведений ремонт об'єктів, в т.ч. переобладнання та/або модернізація
-Загальні правила і підходи до облікової класифікації і відображення ремонтів і техобслуговування, правила капіталізації витрат
3. Оренда і основні засоби: особливості
-Операційна і фінансова оренда – основні акценти документального оформлення і обліку експлуатаційних витрат, ремонти по об'єктах оренди в період простою та карантину – можна чи ні?
-Повернення об'єктів оренди після ремонтів і поліпшень – що слід заповнити і як проводити
-Оренда об'єктів у фізосіб – важливі нюанси для оптимальних податкових наслідків
4. Продаж і ліквідація: згадуємо основні правила!
-Особливості ліквідації за власним бажанням, прибуткові і ПДВ-акценти
-Продаж об'єктів і формування бази оподаткування для прибутку і ПДВ, особливості
-Документальне оформлення та оцінка продажу і ліквідації
Для перегляду онлайн-семінару "Лекторій" попередня реєстрація обов'язкова.
Додаткові питання Ви можете надсилати на електронну пошту seminar@unionba.com.ua.