Опис
«FREDO ДокМен» – це сервіс користувачам програм для автоматизації бізнесу, за допомогою якого можна обмінюватися будь-якими електронними документами зі своїми контрагентами. Тісна інтеграція сервісу «FREDO ДокМен» з програмами для автоматизації бізнесу дозволяє обмінюватися між контрагентами рахунками, актами виконаних робіт, товарними накладними й іншими документами безпосередньо з програми без створення зовнішніх проміжних файлів.
Сервіс «FREDO ДокМен» дозволить зекономити час та кошти, позбувшись необхідності роздруковувати та видавати (надсилати поштою) паперові копії бухгалтерських документів своїм контрагентам.
Звертаємо увагу, що обмін податковими документами (ПН/РК) здійснюється за допомогою сервісу "Fredo Звіт".
Сервіс «FREDO ДокМен» надає такі можливості:
- створення первинних документів за існуючими шаблонами безпосередньо в сервісі «FREDO ДокМен»;
- вивантаження рахунків, актів виконаних робіт, товарних накладних й інших документів з програм для автоматизації бізнесу в сервіс «FREDO ДокМен» натисканням однієї кнопки без використання проміжних файлів і додаткових обробок (пряма інтеграція);
- підписання, шифрування і відправка документів контрагентам-користувачам, які використовують сервіс «FREDO ДокМен», а також програми M.E.Doc, FlyDoc, Сота, по прямому з'єднанню або за поштовим з'єднанням через платформу ПТАХ, або засобами електронної пошти;
- отримання від своїх контрагентів, які використовують сервіс «FREDO ДокМен» або програми M.E.Doc, FlyDoc, Сота, електронних документів;
- завантаження із сервісу «FREDO ДокМен» в програми для автоматизації бізнесу рахунків, актів виконаних робіт, товарних накладних й інших документів натисканням однієї кнопки без використання проміжних файлів і додаткових обробок (пряма інтеграція);
- пакетна робота з документами;
- робота з кваліфікованими електронними підписами (КЕП) всіх основних акредитованих центрів сертифікації ключів (АЦСК), в тому числі і з безкоштовними КЕП від Державної Податкової Служби України;
- наявність модулів «Довільне підписання» і «Універсальний документ» – можливість імпорту в програму файлів будь-якого формату для підписання КЕП та відправлення на довільні електронні адреси або підписання та шифрування файлів будь-якого формату і відправка їх контрагентам, які використовують «FREDO ДокМен», M.E.Doc, Сота, FlyDoc.
Переваги
- надійність та впевненість в аавтентичності документа – документ шифрується та підписується КЕП;
- контроль процесу обміну електронними документами на всіх етапах – відображення статусів проходження електронного документа в інтерфейсі програми;
- економія коштів (папір, картриджі для принтера, поштові марки та конверти, послуги кур’єра, простір для архіву);
- підвищення ефективності бізнес-процесів за рахунок скорочення часу на обмін документами;
- отримання єдиної інтегрованої системи для здачі звітності, адміністрування ПДВ та електронного обміну документами за умови наявності у користувача ліцензії на «FREDO Звіт» і на «FREDO ДокМен.
Умови отримання
Доступ до сервісу «FREDO ДокМен» (локальна версія на одну організацію) надається без додаткової оплати користувачам програм для автоматизації бізнесу, які мають договір ІТС ПРОФ (платний або пільговий), або річну підписку на пакет «Бухгалтерський».
За додаткову плату будь-який офіційний користувач програм для автоматизації бізнесу може оформити річний доступ до пакету сервісів FREDO («FREDO Звіт» і «FREDO ДокМен»).
Окремо, доступ до сервісу «FREDO ДокМен» може оформити будь-який офіційний користувач програм для автоматизації бізнесу на строк від 1 до 12 місяців.
На один реєстраційний номер програми для автоматизації бізнесу (крім клієнтських ліцензій) можна оформити тільки одне основне підключення до сервісу «FREDO ДокМен». За необхідністю підключення декількох організацій до сервісу «FREDO ДокМен», облік для яких ведеться за допомогою однієї програми, слід оформити додаткове підключення до сервісу «FREDO ДокМен» для кожної організації.
Для оформлення підключення користувачам рекомендуємо звертатися до обслуговуючих компаній.
Програми, в яких реалізовано сервіс
- BAS Бухгалтерія;
- BAS Комплексне управління підприємством;
- BAS ERP;
- BAS Управління холдингом;
- BAS Управління торгівлею;
- BAS Роздрібна торгівля;
- BAS Малий бізнес. ПРОФ;
- BAS АГРО. ERP;
- BAS Будівництво. Бухгалтерія;
- Бухгалтерія для України;
- Управління торговим підприємством для України;
- Управління торгівлею для України (редакція 2.3);
- Управління невеликою фірмою для України;
- Управління виробничим підприємством для України;
- UA-Бюджет;
- Управління сільськогосподарським підприємством для України;
- Підрядник будівництва 4.0 Керування фінансами (редакція 1.2, редакція 2.0);
- Бухгалтерія будівельної організації (редакція 1.2, редакція 2.0).
Надалі список конфігурацій, які підтримують інтеграцію з сервісом «FREDO ДокМен», буде розширюватися.
Інструкції
Установка і оновлення сервісу «FREDO ДокМен» відбувається одночасно з установкою та оновленням сервісу «FREDO Звіт». Для підключення та налаштування сервісу «FREDO ДокМен» можна звернутися до обслуговуючої компанії або самостійно ознайомитись з інструкціями на сайтах www.fredo.com.ua та Інформаційної системи ІТС.
При наявності у користувача доступу до сервісу «FREDO Звіт», рекомендуємо перший раз оформити доступ до сервісу «FREDO ДОКМ» на термін до закінчення дії сервісу «FREDO Звіт». Надалі, рекомендуємо продовжувати обидва сервісу на однаковий термін для спрощення адміністрування.
За наявності у користувача мережевого доступу до сервісу «FREDO Звіт», купувати ще раз перехід на мережеве використання для сервісу «FREDO ДокМен» не потрібно – при активації сервісу «FREDO ДокМен», сервіс буде працювати в мережевому режимі.
Техпідтримка
Технічну підтримку користувачам сервісу «FREDO ДокМен» надає обслуговуюча компанія та компанія ТОВ «ФРЕДО».
Лінія консультацій компанії «ФРЕДО»: