Онлайн-семінар на тему

22.06.2021
Основні засоби та інші необоротні активи: від придбання до ліквідації (облікові нюанси, податкові правила, документальне оформлення)


Ірина Губіна
 (експерт з податкового планування, автор численних публікацій з оподаткування і бухгалтерського обліку, незалежний консультант з бухгалтерського та податкового обліку, CAP, DipIFRrus ACCA) детально розкриє питання пов'язані з основними засобами та іншими необоротними активами (від придбання до ліквідації.

Валентина Криворучко (методист ІТС) розповість про необоротні активи у програмах для автоматизації бізнесу (типові питання обліку ОЗ, ведення пооб'єктного та кількісного обліку малоцінних активів).

 

Організатор: Всеукраїнська Спілка Автоматизаторів Бізнесу

 

В ПРОГРАМІ ОНЛАЙН-СЕМІНАРУ "ЛЕКТОРІЙ":

Взяття на облік, придбання, формування амортизаційної політики

1. Основні засоби та необоротні активи: важливі нюанси визнання і класифікації

   -Види необоротних активів, правила їх визнання (основні засоби, об’єкти призначені для продажу та інвестнерухомість)

2. Нематеріальні активи:

   -Правила та типові помилки визнання

   -Податкові наслідки класифікації нематеріальних активів 

3. Необоротна малоцінка: коли вона потрапить до податкових витрат? Що потрібно врахувати при складанні "прибуткової" декларації, щоб не "втратити" її вартість

4. Первісна вартість об'єкта як основа для амортизаційних витрат: формуємо без помилок!

   -Основна "формула" первісної вартості та її зміна в залежності від способів отримання об'єктів (покупка, внесок до статутного фонду, безкоштовне отримання та інше)

   -Особливості придбання об'єктів у фізичних осіб, в т.ч. автомобілів, ПДФО та первісна вартість

   -Додаткові витрати, що включаються та не включаються до первісної вартості об'єкта

   -Термін експлуатації понад 365 днів + Вартісний критерій = необоротний актив. Як ці правила працюють в податковому та бухгалтерському обліку

   -Яка сума "всього" підлягає амортизації? Поділ цілого об'єкта на окремі складові. Наскільки це вигідно, і якими законодавчими нормами керуватися

5. Вибір амортизаційної політики: терміни, методи, суми

   -Термін експлуатації, метод амортизації і ліквідаційна вартість – як не помилитися з вибором

   -Все про ліквідаційну вартість: як її встановити і навіщо, чи може вона дорівнювати нулю, чи є податковий ризик?

   -Вибір методу нарахування амортизації: чи завжди вигідний прямолінійний метод?

   -Зміни параметрів амортизаційної політики: як відобразити і порахувати вплив на бухгалтерські та податкові показники

   -Чи повинні збігатися методи амортизації у бухгалтерському та податковому обліку

   -Прискорена податкова амортизація: особливості застосування і коригувань у разі порушення

   -З якою регулярністю потрібно переглядати амортизаційну політику і як це організувати

   -Як і коли потрібно припиняти амортизацію, а коли це можна не робити


Необоротні активи у програмах для автоматизації бізнесу: типові питання обліку ОЗ, ведення пооб'єктного та кількісного обліку малоцінних активів


Експлуатаційні та подальші витрати, оренда, продаж, ліквідація


1. "Нульові" об'єкти ОЗ: як не допустити або змінити

   -Чому в обліку виникають "нульові" об'єкти

   -Коли можна залишити все як є, а в яких випадках доведеться виправляти облікові помилки

   -Погляд податківців на "нульові" об'єкти: чи є реальні податкові ризики

   -Як не допустити появу нульових об'єктів – прості бухгалтерські процедури

   -Що робити, якщо об'єкт вже досяг "нуля", але продовжує використовуватися

2. Експлуатаційні та супутні витрати, ремонти та переобладнання, модернізації

   -Чи можуть відображатися в обліку експлуатаційні витрати на простої, консервації та виведенні з експлуатації

   -Що говорити податківцям, якщо вони будуть "забороняти" облік експлуатаційних витрат. Чим і як аргументувати їх зв'язок з господарською діяльністю

   -Чи потрібно проводити коригування податкових різниць, якщо під час "карантинного" простою був проведений ремонт об'єктів, в т.ч. переобладнання та/або модернізація

   -Загальні правила і підходи до облікової класифікації і відображення ремонтів і техобслуговування, правила капіталізації витрат

3. Оренда і основні засоби: особливості

   -Операційна і фінансова оренда – основні акценти документального оформлення і обліку експлуатаційних витрат, ремонти по об'єктах оренди в період простою та карантину – можна чи ні?

   -Повернення об'єктів оренди після ремонтів і поліпшень – що слід заповнити і як проводити

   -Оренда об'єктів у фізосіб – важливі нюанси для оптимальних податкових наслідків

4. Продаж і ліквідація: згадуємо основні правила!

   -Особливості ліквідації за власним бажанням, прибуткові і ПДВ-акценти

   -Продаж об'єктів і формування бази оподаткування для прибутку і ПДВ, особливості

   -Документальне оформлення та оцінка продажу і ліквідації 



Вартість перегляду ОНЛАЙН-СЕМІНАРУ:
  • Безкоштовно для користувачів програм автоматизації бізнесу, у яких є діючий на дату проведення онлайн-семінару один з таких тарифних пакетів: "ІТС ПРОФ" (як платний, так і пільговий) / "Тех.підтримка" / "Бухгалтерський". Безкоштовна участь розповсюджується на одну особу від організації
  • 300 грн. з ПДВ для звичайних учасників, в тому числі для користувачів програм автоматизації бізнесу за другу і більше осіб від організації, у якої є діючий тарифний пакет "ІТС ПРОФ" / "Тех.підтримка" / "Бухгалтерський"


Для перегляду онлайн-семінару "Лекторій" попередня реєстрація обов'язкова.


Додаткові питання Ви можете надсилати на електронну пошту seminar@unionba.com.ua.


РЕЄСТРАЦІЯ НА ПЕРЕГЛЯД ОНЛАЙН-СЕМІНАРУ




Напишите нам удобным для вас способом