Управління виробничим підприємством - унікальне комплексне рішення для управління бізнесом, розроблене відповідно до концепції ERP (Enterprise Resource Planning - управління ресурсами підприємства).
Управління виробничим підприємством в даний час є найбільш поширеною в Україні системою ERP-класу. За 10 років прикладне рішення встановлено більш ніж в півтора тисячах підприємств. В найбільших впровадженнях в Україні автоматизовано до 1000 робочих місць. При автоматизації малих і середніх виробничих підприємств зазвичай автоматизується 10-20 робочих місць.
Автоматизація бізнес-процесів та фінансової діяльності підвищує ефективність управління підприємством, покращує умови проведення внутрішнього і зовнішнього аудиту, сприяє зростанню інвестиційної привабливості компанії. "Управління виробничим підприємством дозволяє побудувати систему інформаційно-аналітичної, методичної та інструментальної підтримки керівництва підприємства у досягненні поставлених цілей. Основна увага приділяється ключовим бізнес-процесам, автоматизація яких дає відчутний фінансовий результат:
Управління виробничим підприємством надає:
Спеціалізований інструмент "Монітор ефективності" дозволяє:
"Монітор ефективності" включає комплект попередньо налаштованих показників ефективності, який може бути доповнений у відповідності з потребами і завданнями конкретного підприємства або керівника. Можливе налаштування різних варіантів звіту за видами діяльності або по ділянках відповідальності керівників компанії.
Веб-клієнт "1С:Підприємства 8" дозволяє використовувати "Монітор ефективності" не тільки в офісі, а й у відрядженні і навіть на відпочинку - керівник може безперервно тримати руку на пульсі бізнесу.
Управління виробничим підприємством забезпечує єдиний підхід до оцінки фінансових результатів фактичної діяльності підприємства ("погляд у минуле") та аналізу ефективності прийнятих рішень на підставі запланованих даних ("оцінка майбутнього"). Показники, що описують структуру коштів та джерел фінансування підприємства, його операційну діяльність, відображаються у звітах:
Для управління фінансовими ресурсами компанії складається сукупність узгоджених між собою фінансових планів:
Управління виробничим підприємством підтримує регулярні процедури фінансового управління:
Вбудовані аналітичні функції дозволяють отримувати необхідну інформацію в масштабах всієї компанії. Створюються умови для внутрішнього контролю та аудиту, формується прозоре фінансове середовище.
Управління грошовими коштами підприємства включає:
Сукупність планованих грошових надходжень і заявок на витрачання формує оперативний фінансовий план - платіжний календар. При складанні автоматично перевіряється його здійснимість - достатність запасів грошових коштів у місцях їх зберігання (на банківських рахунках і в касах підприємства).
В системі реалізовані:
В рамках управління взаєморозрахунками виконуються:
Підсистема бухгалтерського обліку забезпечує високу ступінь автоматизації формування бухгалтерської звітності відповідно до законодавства України.
Підсистема бухгалтерського обліку забезпечує ведення:
Підтримується ведення бухгалтерського обліку для декількох юридичних осіб в єдиній інформаційній базі, що дозволяє автоматизувати підприємства з досить складною організаційною структурою. Регламентований облік ведеться окремо для кожної організації, що входить в підприємство, на підставі єдиного національного Плану рахунків.
Форми первинних документів, бухгалтерська і податкова звітність вчасно оновлюються, оперативно відображаючи всі суттєві зміни законодавства.
Для контролю процедури закриття місяця та координації взаємодії відповідальних осіб, які виконують регламентні операції, призначений спеціальний інструмент, який використовує механізм платформи "Бізнес-процеси". Передбачені наступні можливості:
Конфігурація інтегрована з сервісом здачі електронної звітності "Fredo Звіт" (СЕЗ). Сервіс СЕЗ надає можливість безпосередньо з даних інформаційної бази Управління виробничим підприємством:
обмінюватися податковими документами з контрагентами в електронному вигляді.
Користувачі можуть самостійно обирати варіант використання підсистеми регламентованої звітності: традиційна підсистема або "Fredo Звіт".
Тісна інтеграція "Fredo Звіт" з типовими конфігураціями дозволяє передавати дані облікових систем без створення проміжних файлів експорту, а також отримувати розшифровки сум показників звітів "Fredo Звіт" безпосередньо в інформаційній базі "1С:Підприємства".
В конфігурації реалізовано автоматичний облік основних податків (Податок на прибуток, ПДВ, Єдиний податок та ін.) У відповідності з поточними вимогами Податкового кодексу України ведеться облік податкових різниць. Формується податкова декларація з податку на прибуток.
Автоматично визначається сума оподатковуваної бази ("першої події") для обліку з ПДВ. Формуються і реєструються всі необхідні податкові документи, ведеться Реєстр податкових накладних. Контролюється використання в оподатковуваних ПДВ операціях запасів, при придбанні яких нарахований податковий кредит. При використанні в неоподатковуваних ПДВ операціях реєструється умовний продаж.
Ведеться облік Єдиного податку для підприємств та фізичних осіб - суб'єктів підприємницької діяльності. Господарські операції платників єдиного податку реєструються у Книзі обліку доходів і витрат. Книга обліку доходів і витрат формується автоматично.
Для заповнення представлені форми декларацій по іншим податкам і формам статистичної звітності.
Представлені в Управління виробничим підприємством механізми обліку за міжнародними стандартами містять в собі окремий План рахунків, доступний для налаштування користувачем, та забезпечують:
Можливості підсистеми дозволяють:
Підсистема може також бути налаштована для ведення обліку та складання фінансової звітності відповідно до іншими закордонними стандартами, в тому числі US GAAP.
Використання Управління виробничим підприємством забезпечує узгоджену роботу різних служб компанії для побудови і виконання взаємопов'язаних планів продажів, виробництва і закупівель:
Зручні засоби для прискорення процедури планування представлені в спеціалізованому інструменті "Помічник планування".
Управління виробничим підприємством дозволяє організувати єдину базу нормативно-довідкової інформації для планування виробництва та обліку випуску виробленої продукції, що включає всі необхідні відомості:
Специфікації номенклатури визначають склад матеріальних витрат на виготовлення продукції. Для кожної комплектуючої, що входить в специфікацію, може бути вказана розрахункова або фіксована величина її споживання (норматив). У специфікаціях передбачені:
Спеціальний інструмент "Конструктор специфікацій" дозволяє спростити і зробити більш наочними процеси складання й аналізу специфікацій.
Процес виготовлення виробу описується в технологічній карті виробництва, яка визначає склад і послідовність виконання технологічних операцій на робочих центрах. Для кожної технологічної операції задається нормативний час виконання і розцінка для розрахунку відрядної оплати праці працівників.
Узагальнений план виробництва будується на основі плану продажів і/або уточнених планів виробництва, і визначає обсяг виробництва в розрізі номенклатурних груп. У процесі розробки виконуваність планів кожного рівня перевіряється з урахуванням доступності ключових ресурсів. Розроблені плани контролюються в декількох розрізах:
Планування потреби в ресурсах передбачає:
В Управління виробничим підприємством підтримується управління діяльністю по технічному обслуговуванню і ремонтам обладнання. Передбачені наступні види технічного обслуговування: огляди, профілактичне обслуговування, профілактичні ремонти, регламентні роботи. Можна проаналізувати відомості про фактичний стан обладнання, співставити з даними нормативної бази і виявити позиції устаткування, яким, згідно з нормативами, потрібний ремонт. Можливе автоматичне планування обслуговування. Призначені ремонти зумовлюють доступність потужностей при виробничому плануванні.
Попередній календарний план виробництва будується на підставі планів продажів і виробництва, замовлень покупців, позапланових випусків (внутрішніх замовлень). За даними календарного плану виробництва формується позмінний план виробництва. Позмінне планування забезпечує:
Результати планування складають основу для контролю та аналізу відхилень при виконанні виробничих операцій.
На підставі даних фактичного виконання технологічних операцій і випуску виробів для порівняння з плановими даними та прийняття до обліку в інформаційній системі відображаються:
Фактичні виробничі і невиробничі витрати підприємства враховуються в необхідних розрізах (підрозділ, стаття витрат, номенклатурна група, замовлення тощо) у вартісному та натуральному вимірі, додатково ведеться:
Інструменти розрахунку собівартості дозволяють:
Розрахунок собівартості виконується для цілей управлінського та регламентованого обліку.
В єдиному комплексі реалізується управління рухом матеріальних потоків, контроль над матеріальними активами підприємства, управління складськими запасами. Управління виробничим підприємством забезпечує:
Стабільність становища підприємства на ринку багато в чому визначає організація системи продажів. Для управління продажами до складу Управління виробничим підприємством включені засоби планування і контролю продажів, інструменти роботи з замовленнями покупців. Функціональні можливості рішення:
Стабільне постачання виробництва матеріалами і виконання замовлень покупців у заплановані терміни без перевищення планової собівартості вимагають чіткої організації закупівельної діяльності. Інструментами Управління виробничим підприємством забезпечується:
Важливим аспектом діяльності підприємства є побудова довгострокових стабільних відносин з постачальниками і покупцями. Концепція CRM (Customer Relationship Management - управління відносинами з клієнтами) передбачає гармонійне поєднання уніфікованого підходу до зберігання даних про клієнтів з формуванням індивідуального ставлення до кожного клієнта.
Управління виробничим підприємством дозволяє:
Результати такого аналізу допомагають оптимально розподілити зусилля і організувати роботу співробітників, відповідальних за продажі й обслуговування клієнтів.
Засоби роботи з електронною поштою у складі "Менеджера контактів" інтегровані в єдиний інформаційний простір системи. У результаті обробка електронної кореспонденції проводиться в тісному взаємозв'язку з іншими бізнес-процесами підприємства. "Менеджер контактів" надає співробітникові інформацію про заплановані події та дозволяє контролювати поточний стан виконуваних замовлень.
Керівництво комерційної служби може оцінити і зіставити роботу менеджерів, відповідальних за продажі і роботу з клієнтами, з цілого ряду показників:
Кваліфіковані, ініціативні й лояльні співробітники здатні істотно підвищити ефективність роботи підприємства. Представлена в Управління виробничим підприємством функціональність спрямована на організацію ефективної кадрової політики підприємства (HRM – Human Resource Management - управління персоналом), вона дозволяє:
Програма дозволяє автоматизувати весь комплекс розрахунків з персоналом. Реалізовано основні форми оплати праці: погодинна (з використанням місячних, денних і погодинних тарифних ставок); почасово-преміальна; відрядна; відрядно-преміальна. Формуються документи на виплату зарплати. Підтримується перерахування зарплати на карткові рахунки працівників. Результати розрахунку заробітної плати відображаються з необхідним ступенем деталізації: розрахунок управлінської зарплати - в управлінському обліку; розрахунок регламентованої зарплати - в регламентованому обліку.
На рівні платформи "1С:Підприємство 8" діє механізм управління розподіленими інформаційними базами, який забезпечує роботу конфігурації з територіально-рознесеними базами даних, об'єднаними в багаторівневу ієрархічну структуру. Це дає можливість будувати на основі Управління виробничим підприємством рішення для підприємств мережевої або холдингової структури, що дозволяють ефективно управляти бізнесом і бачити картину "в цілому" з необхідною для прийняття рішень оперативністю.
Програмна продукція "Управління виробничим підприємством для України" |
140 000 грн |
Програмна продукція "Управління виробничим підприємством для України, ліцензія для віддаленого офісу" |
25 500 грн |
* для додаткових робочих місць купуються додаткові ліцензії |
|
BAS Клієнтська ліцензія на 1 робоче місце |
3 300 грн |
BAS Клієнтська ліцензія на 5 робочих місць |
11 610 грн |
BAS Клієнтська ліцензія на 10 робочих місць |
22 290 грн |
BAS Клієнтська ліцензія на 20 робочих місць |
42 360 грн |
BAS Клієнтська ліцензія на 50 робочих місць |
100 500 грн |
BAS Клієнтська ліцензія на 100 робочих місць |
183 600 грн |
BAS Клієнтська ліцензія на 300 робочих місць |
546 000 грн |
BAS Клієнтська ліцензія на 500 робочих місць |
906 000 грн |