Основні функціональні можливості галузевого рішення:
- Оформлення приходу товарів від контрагента на склади магазину, в тому числі в двохфазовому (ордерному) режимі, в розрізі кольорово-розмірних характеристик;
- Оформлення реалізації товарів і послуг контрагенту, в тому числі в двохфазовому (ордерному) режимі;
- Оформлення переміщення товарів між магазинами, внутрішніми складами магазинів, магазинами і складами підприємства, в тому числі в двохфазовому (ордерному) режимі;
- Торгівля комплектами товарів, створеними як у момент продажу товару, так і з підготовкою комплекту (операція "комплектація");
- Оформлення повернень товарів від покупців (реалізовані механізми автоматичного створення необхідних документів при поверненні «Не День в День" в режимі РМК)
- Оформлення документів інвентаризації товарів ( "Інвентаризація товарів", "Списання товарів", "Оприбуткування товарів");
- Оформлення прибуткових і видаткових касових ордерів безпосередньо в магазинах;
- Оформлення документів переміщення грошових коштів між магазинами, внутрішніми касами магазинів, магазинами і касами підприємства;
- Оформлення чеків продажу, і після закінчення зміни зведеного звіту по контрольно-касовій машині, з урахуванням повернених товарів в зміну;
- Робота з еквайринговими системами, облік оплат товарів по платіжних картах, облік договорів еквайрингу й умови повернення / неповернення торгівельної поступки еквайрером при поверненні товарів; оплата товарів кредитами;
- Можливість використання процентних знижок по дисконтних картах (накопичувальні знижки), знижки з поділом по магазинах, знижки контрагентам, знижки на суму чека, знижки за часом дії, по кількості товару, по виду оплати;
- Підтримка торгового обладнання: фіскальні реєстратори, термінали збору даних, сканери штрих-кодів, вагове обладнання, дисплеї покупця, платіжні термінали, рідери магнітних карт.
У галузевому рішенні "Магазин одягу і взуття" реалізований механізм обліку товарів в розрізі додаткових аналітик таких як: бренд, колекція, сезон, стать і т.д. Додаткові аналітики використовуються для автоматичного формування кратного і повного найменування товарів, формування друкованих форм документів у розрізі додаткових аналітик, формування звітів в розрізі додаткових аналітик, а також використання даних аналітик при друку етикеток і цінників.
У галузевому рішенні ведеться облік за характеристиками номенклатури, а також реалізований механізм обліку розмірних шкал і механізм відповідностей розмірів між різними розмірними шкалами. В документах надходження товарів реалізований механізм роботи з подвійними табличними частинами, що дозволяє значно спростити процес прийому товарів з урахуванням по характеристикам.
В друковані форми документів, а також в основні аналітичні звіти додана можливість виведення форм у вигляді шахматки і в розрізі додаткових аналітик. Налаштування відображення шахматки задається в довіднику "Види номенклатури".
В інтерфейс робочого місця касира (РМК) додані механізми обміну характеристики одного товару, пошук товарів по заданих властивостям характеристик.
Інформаційні бази, створені на основі рішення "Магазин одягу і взуття", мають можливість роботи в режимі розподілених інформаційних баз (РІБ) з чітким поділом документообігу по магазинах, де в головному вузлі РІБ консолідується інформація по всіх магазинах мережі. Передбачені механізми автоматичного ініціювання обміну.
Поряд з РІБ "Магазин одягу і взуття" може автоматично обмінюватися інформацією з керуючою інформаційною системою (back-office) в дуплексному режимі. У якості керуючої системи для "Магазин одягу і взуття" може використовуватися "Управління торгівлею". У керуючій системі можна створити необмежену кількість вузлів конфігурації "Магазин одягу і взуття", які в свою чергу можуть бути головними вузлами розподіленої інформаційної бази.
Передбачені механізми адміністрування користувачів інформаційної бази віддалених вузлів РІБ з головного вузла "Магазин одягу і взуття" адміністратором системи, наприклад, в головному вузлі РІБ, адміністратор системи може створити (редагувати, призначати ролі, інтерфейси, скидати пароль) користувача інформаційної бази віддаленого вузла, а також мати доступ до актуальної інформації про налаштування користувачів ІБ, зроблених в режимі конфігуратора (або підприємства) безпосередньо у вузлах РИБ.
У прикладному рішенні поряд з багатомагазинним урахуванням, реалізований багатофірмовий облік, де кожен склад (торговий зал) може бути віднесений до певної організації.
"Магазин одягу і взуття" може використовувати ордерні схеми переміщення, реалізації та надходження товарів на склади магазину. Ордерна схема являє собою переміщення в буферний список товарів, необхідних до прийняття або відвантаження зі складу, фактична ж операція з товарним залишком на складі проводиться видатковими або прибутковим ордером.
В системі реалізована можливість контролю встановлення цін на товари для кожного магазину окремо, що забезпечує відповідність цін в інформаційній базі і цінників в торгових залах магазинів. Є можливість роботи з типами цін номенклатури, які в разі використання керуючої системи можуть виступати в ролі рекомендованих цін до роздрібної торгівлі, але бути скоригованими для роздрібного продажу в залежності від географічного положення роздрібної точки (присутність аналогічних товарів за нижчими цінами в конкуруючих організаціях, що перебувають в безпосередній близькості до магазину). Також реалізовані механізми створення макетів цінників і етикеток та їх друку з будь-яких видів "товарних" документів.
Галузеве рішення акумулює в собі методичні рішення та найкращі практики підприємств роздрібної торгівлі, представлені в програмному продукті "Роздріб " і накопичений досвід компанії Рарус на ринку автоматизації роздрібної торгівлі одягом і взуттям (Fashion Retail).
|
|
Програмна продукція "Магазин одягу і взуття для України"
|
21 000 грн |
|
|
* для додаткових робочих місць купуються додаткові ліцензії
|
|
|
|
BAS Клієнтська ліцензія на 1 робоче місце
|
3 300 грн |
BAS Клієнтська ліцензія на 5 робочих місць
|
11 610 грн |
BAS Клієнтська ліцензія на 10 робочих місць
|
22 290 грн |
BAS Клієнтська ліцензія на 20 робочих місць
|
42 360 грн |
BAS Клієнтська ліцензія на 50 робочих місць
|
100 500 грн |
BAS Клієнтська ліцензія на 100 робочих місць
|
183 600 грн |
BAS Клієнтська ліцензія на 300 робочих місць
|
546 000 грн |
BAS Клієнтська ліцензія на 500 робочих місць
|
906 000 грн |