Основні функціональні можливості галузевого рішення:
- Оформлення приходу товарів від контрагента на склади магазину, в тому числі в двохфазовому (ордерному) режимі;
- Оформлення реалізації товарів і послуг контрагенту, в тому числі в двохфазовому (ордерному) режимі;
- Оформлення переміщення товарів між магазинами, внутрішніми складами магазинів, магазинами і складами підприємства, в тому числі в двохфазовому (ордерному) режимі;
- Торгівля комплектами товарів, створеними як у момент продажу товару, так і з підготовкою комплекту (операція "комплектація");
- Оформлення повернень товарів від покупців (реалізовані механізми автоматичного створення необхідних документів при поверненні «Не День в День" в режимі РМК);
- Оформлення документів інвентаризації товарів ( "Інвентаризація товарів", "Списання товарів", "Оприбуткування товарів");
- Оформлення прибуткових і видаткових касових ордерів безпосередньо в магазинах;
- Оформлення документів переміщення грошових коштів між магазинами, внутрішніми касами магазинів, магазинами і касами підприємства;
- Оформлення документів прийому підписок і реалізації видань по передплати;
- Оформлення документів передачі товарів в службу доставки, в тому числі і по підписці;
- Оформлення чеків продажу, і після закінчення зміни зведеного звіту по контрольно-касовій машині, з урахуванням повернених товарів в зміну;
- Робота з еквайринговими системами, облік оплат товарів по платіжних картах, облік договорів еквайрингу й умови повернення/неповернення торгівельної поступки еквайрером при поверненні товарів; оплата товарів кредитами;
- Можливість використання процентних знижок по дисконтних картах (накопичувальні знижки), знижки з поділом по магазинах, знижки контрагентам, знижки на суму чека, знижки за часом дії, по кількості товару, по виду оплати, а також знижки на морально застарілі видання;
- Підтримка торгового обладнання: фіскальні реєстратори, термінали збору даних, сканери штрих-кодів, вагове обладнання, дисплеї покупця, платіжні термінали, рідери магнітних карт.
В конфігурації"Магазин побутової техніки та засобів зв'язку" реалізований механізм реєстрації серійних номерів товарів в документах прийому, реалізації та складських документах. Вказівка серійних номерів в загальному випадку не є обов'язковим, однак для необхідних видів номенклатури є можливість налаштування обов'язкового зазначення серійних номерів в документах. Реалізовано механізм пакетного створення серійних номерів за заданим користувачем шаблоном.
При оприбуткуванні, переміщенні, реалізації і т.п. є можливість використовувати інвентарні (поштучні) товари з контролем одиничної кількості. В якості ідентифікатора інвентарного товару використовуються характеристики номенклатури.
Для обміну старих виробів на нові з доплатою реалізований спеціалізований механізм Trade-in. Даний процес розділений на два етапи. На першому виконується оцінка і прийом б/в товарів. На другому виконується реалізація нових товарів. При реалізації в якості оплати касир вказує документ прийому, а відсутню різницю клієнт оплачує будь-яким зручним йому способом.
При реалізації оптом чи вроздріб є можливість оформлення гарантії на проданий товар і друку гарантійного талона, в т.ч. на власних бланках.
У рішенні реалізований механізм обліку товарів в ремонті. Реалізовано контроль товарів прийнятих в ремонт, переданих в сторонні сервісні центри і виданих в підміну. Облік в ремонті виконується як для товарів клієнтів так і для власних товарів компанії. Реалізовано механізм дозволяє накопичувати сумарну вартість ремонту в залежності від проведених операцій. Є можливість реєстрації власних етапів ремонту, що відображають особливості ремонту в компанії. Оплата ремонту може здійснюватися за допомогою РКО або чека ККМ.
Інформаційні бази, створені на основі галузевого рішення "Магазин побутової техніки та засобів зв'язку" , мають можливість роботи в режимі розподілених інформаційних баз (РІБ) з чітким поділом документообігу по магазинах, де в головному вузлі РІБ консолідується інформація по всіх магазинах мережі . Передбачені механізми автоматичного ініціювання обміну.
Поряд з РІБ прикладне рішення може автоматично обмінюватися інформацією з керуючою інформаційною системою (back-office) в дуплексному режимі. У якості керуючої системи для "Магазин побутової техніки та засобів зв'язку" " може використовуватися "Управління торгівлею". У керуючій системі можна створити необмежену кількість вузлів конфігурації "Магазин побутової техніки та засобів зв'язку" , які в свою чергу можуть бути головними вузлами розподіленої інформаційної бази.
Передбачені механізми адміністрування користувачів інформаційної бази віддалених вузлів РІБ з головного вузла "Магазин побутової техніки та засобів зв'язку" адміністратором системи, наприклад, в головному вузлі РІБ, адміністратор системи може створити (редагувати, призначати ролі, інтерфейси, скидати пароль) користувача інформаційної бази віддаленого вузла, а також мати доступ до актуальної інформації про налаштування користувачів ІБ, зроблених в режимі конфігуратора (або підприємства) безпосередньо у вузлах РІБ.
У прикладному рішенні, поряд з багатомагазинним урахуванням, реалізований багатофірмовий облік, де кожен склад (торговий зал) може бути віднесений до певної організації.
"Магазин побутової техніки та засобів зв'язку" може використовувати ордерні схеми переміщення, реалізації та надходження товарів на склади магазину. Ордерна схема являє собою переміщення в буферний список товарів, необхідних до прийняття або відвантаження зі складу, фактична ж операція з товарним залишком на складі проводиться видатковими або прибутковим ордером.
В системі реалізована можливість контролю встановлення цін на товари для кожного магазину окремо, що забезпечує відповідність цін в інформаційній базі і цінників в торгових залах магазинів. Є можливість роботи з типами цін номенклатури, які в разі використання керуючої системи можуть виступати в ролі рекомендованих цін до роздрібної торгівлі, але бути скоригованими для роздрібного продажу в залежності від географічного положення роздрібної точки (присутність аналогічних товарів за нижчими цінами в конкуруючих організаціях, що перебувають в безпосередній близькості до магазину). Також реалізовані механізми створення макетів цінників і етикеток та їх друку з будь-яких видів "товарних" документів.
Галузеве рішення "Магазин побутової техніки та засобів зв'язку" акумулює в собі методичні рішення та найкращі практики підприємств роздрібної торгівлі, представлені в програмному продукті "Роздріб" і накопичений досвід компанії Рарус на ринку автоматизації роздрібної торгівлі.
|
|
Програмна продукція "Магазин побутової техніки та засобів зв'язку для України"
|
11 700 грн |
|
|
* для додаткових робочих місць купуються додаткові ліцензії
|
|
|
|
BAS Клієнтська ліцензія на 1 робоче місце
|
3 300 грн |
BAS Клієнтська ліцензія на 5 робочих місць
|
11 610 грн |
BAS Клієнтська ліцензія на 10 робочих місць
|
22 290 грн |
BAS Клієнтська ліцензія на 20 робочих місць
|
42 360 грн |
BAS Клієнтська ліцензія на 50 робочих місць
|
100 500 грн |
BAS Клієнтська ліцензія на 100 робочих місць
|
183 600 грн |
BAS Клієнтська ліцензія на 300 робочих місць
|
546 000 грн |
BAS Клієнтська ліцензія на 500 робочих місць
|
906 000 грн |