"ITIL Управління інформаційними технологіями підприємства" (КОРП, ПРОФ, СТАНДАРТ) — універсальні рішення для організації комплексного управління процесами у сфері інформаційних технологій. 1С:ITIL створено на основі кращих світових практик надання ІТ-послуг. Спеціалізоване рішення дозволяє ефективно і з мінімальними витратами керувати ІТ-підрозділом, службою технічної підтримки, call-центром, організувати роботу зі зверненнями клієнтів, заявками співробітників, вести облік обладнання та програмного забезпечення, сформувати каталог сервісів і визначити їх вартість, вести аналіз подій під час експлуатації обладнання, виявляти вузькі місця в ІТ-інфраструктурі компанії, контролювати ІТ-бюджет і багато іншого.
Рішення призначене для підвищення ефективності роботи підприємств, сферою діяльності яких є:
- консалтинг в галузі інформаційних технологій;
- системна інтеграція;
- технічна підтримка (Service Desk);
- а також для компаній будь-якої галузі, успішна робота яких багато в чому залежить від злагодженого й безперебійного функціонування ІТ-інфраструктури.
Впроваджуючи 1С:ITIL, компанія отримує комплексне рішення для створення й автоматизації системи управління ІТ. Адаптація рішення під специфіку бізнес-процесів компанії здійснюється на рівні налаштувань, без потреби вносити зміни в код конфігурації, що знижує вартість впровадження й супроводу.
Ефективна робота ІТ-підрозділу з використанням рішення стає конкурентною перевагою компанії, базою для розвитку і зростання бізнесу.
Використання рішення дозволяє
Компаніям-провайдрам ІТ-послуг:
-
Керівникам компанії: керувати ІТ-інфраструктурою за допомогою ефективного професійного інструменту з уже сформованими на підставі передових практик процесами і їх взаємозв'язками, виявляти резерви і вдосконалювати якість послуг, що надаються, оптимізувати ІТ-процеси, підвищити конкурентоспроможність компанії на ринку завдяки використанню передових методик управління ІТ.
-
Керівникам проектів, менеджерам з послуг: контролювати якість ІТ-послуг, що надаються клієнтам; здійснювати моніторинг ефективності співробітників; представляти замовнику звіти про надані сервіси у зручній формі.
-
Інженерам служби супроводу: ефективно виконувати завдання з надання ІТ-сервісів клієнтам, реалізовувати проекти впровадження та супроводу, використовуючи зручний професійний інструмент; оперативно опрацьовувати звернення.
Компаніям-користувачам ІТ-послуг:
-
Керівникам компанії: знизити витрати на інформаційні сервіси й підтримку ІТ-інфраструктури; отримати обгрунтування витрат на ІТ та ефективний ІТ-сервіс як основу для розвитку бізнесу; забезпечити відповідність основних ІТ-процесів потребам бізнесу; підвищити прозорість і вимірність роботи ІТ-служби, зацікавленість ІТ-підрозділу в наданні якісного сервісу; підвищити задоволеність клієнтів компанії завдяки отриманню ними додаткових зручностей у разі звернення в службу техпідтримки.
-
ІТ-директору: встановити взаємовідносини між ІТ-службою та бізнес-підрозділами компанії за принципом "клієнт — замовник", обгрунтувати запити на фінансування сервісів необхідної якості; вести облік наявних ресурсів; ефективно планувати роботи, активи й бюджет; здійснювати автоматизований аудит і аналіз стану ІТ-ресурсів, визначати проблемні місця; оперативно усувати збої і скоротити час можливих простоїв через проблеми в ІТ; наочно представляти результати роботи керівництву компанії; оптимізувати роботу з зовнішніми контрагентами.
-
ІТ-фахівцям, системним адміністраторам: отримувати чіткі завдання; бачити доступність ресурсів, оперативно проводити інвентаризацію, переміщення обладнання; оперативно розв'язувати проблеми користувачів, використовуючи автоматизовану обробку заявок.
Функціональні можливості
Порівняльна таблиця функціональних можливостей рішень "ITIL Управління інформаційними технологіями підприємства"
Функціональність (Процеси ITIL)
|
СТАНДАРТ
|
ПРОФ
|
КОРП
|
Управління фінансами
|
-
|
+
|
+
|
Ресурсно-Фінансова модель послуги
|
- |
- |
+
|
Управління каталогом послуг
|
+
|
+
|
+
|
Управління рівнем обслуговування
|
+
|
+
|
+
|
Управління доступністю
|
-
|
+
|
+
|
Перетворення послуг
|
+/-
|
+
|
+
|
Управління активами й конфігураціями
|
+/-
|
+
|
+
|
Управління релізами й розгортанням
|
+/-
|
+
|
+
|
База знань
|
+
|
+
|
+
|
Управління інцидентами
|
+
|
+
|
+
|
Управління проблемами
|
-
|
+
|
+
|
Управління подіями
|
-
|
+
|
+
|
Управління доступом
|
+
|
+
|
+
|
Виконання запитів
|
-
|
+
|
+
|
Управління потужностями
|
-
|
-
|
+
|
Управління безперервністю послуг
|
-
|
-
|
+
|
Управління постачальниками
|
-
|
-
|
+
|
Управління безпекою
|
-
|
-
|
+
|
Управління взаємовідносинами зі споживачами
|
-
|
-
|
+
|
|
|
Програмна продукція "ITIL Управління інформаційними технологіями підприємства СТАНДАРТ"
|
6 000 грн |
Програмна продукція "ITIL Управління інформаційними технологіями підприємства ПРОФ"
|
29 700 грн |
Програмна продукція "ITIL Управління інформаційними технологіями підприємства КОРП"
|
64 500 грн |
|
|
* для додаткових робочих місць купуються додаткові ліцензії
|
|
|
|
BAS Клієнтська ліцензія на 1 робоче місце
|
3 300 грн |
BAS Клієнтська ліцензія на 5 робочих місць
|
11 610 грн |
BAS Клієнтська ліцензія на 10 робочих місць
|
22 290 грн |
BAS Клієнтська ліцензія на 20 робочих місць
|
42 360 грн |
BAS Клієнтська ліцензія на 50 робочих місць
|
100 500 грн |
BAS Клієнтська ліцензія на 100 робочих місць
|
183 600 грн |
BAS Клієнтська ліцензія на 300 робочих місць
|
546 000 грн |
BAS Клієнтська ліцензія на 500 робочих місць
|
906 000 грн |
|
|
ITIL Управління інформаційними технологіями підприємства КОРП, клієнтська ліцензія на 1 робоче місце
|
1 500 грн |
ITIL Управління інформаційними технологіями підприємства КОРП, клієнтська ліцензія на 5 робочих місць
|
6 900 грн |
ITIL Управління інформаційними технологіями підприємства КОРП, клієнтська ліцензія на 10 робочих місць
|
12 600 грн |
ITIL Управління інформаційними технологіями підприємства КОРП, клієнтська ліцензія на 20 робочих місць
|
22 890 грн |
ITIL Управління інформаційними технологіями підприємства КОРП, клієнтська ліцензія на 50 робочих місць
|
54 900 грн |
ITIL Управління інформаційними технологіями підприємства КОРП, клієнтська ліцензія на 100 робочих місць
|
105 000 грн |
ITIL Управління інформаційними технологіями підприємства КОРП, клієнтська ліцензія на 300 робочих місць
|
303 600 грн |
ITIL Управління інформаційними технологіями підприємства КОРП, клієнтська ліцензія на 500 робочих місць
|
490 500 грн |
ITIL Управління інформаційними технологіями підприємства КОРП, клієнтська ліцензія на 1000 робочих місць
|
936 000 грн |