Рішення "CRM" (Customer Relationship Management - Управління відносинами з клієнтами) дозволяють організувати ефективну роботу відділів продажів, сервісного обслуговування, логістики, маркетингу, аналітичної служби, служби якості та інших підрозділів на всіх етапах взаємодії з клієнтами і всередині компанії.
"CRM ПРОФ" редакція 2.0
"CRM ПРОФ" редакція 2.0 - універсальне рішення з можливістю використання як самостійної програми для автоматизації функцій CRM, так і в якості доповнення до функціонала CRM Типових прикладних рішень на платформі "1С:Підприємство 8". Рішення призначене для компаній середнього бізнесу, а також для компаній малого бізнесу з потребою спільної роботи більше 5 користувачів в єдиній інформаційній базі. Рішення дозволяє автоматизувати всі бізнес-процеси компанії відповідно до концепції CRM.
Функціональні можливості
- Доброзичливий і спрощений інтерфейс для користувачів, що дозволяє налаштовувати робочі місця користувачів згідно їх прав в рішенні, а також загальних налаштувань програми.
- Управління клієнтською базою, докладна характеристика про кожного клієнта і контактну особу, динаміка зміни стану відносин з клієнтами, можливість швидкого введення і доступу до інформації про клієнта.
- Управління контактами з клієнтами, облік історії контактів з клієнтами, реєстрація потреби клієнтів, оперативна передача інформації між відділами, планування контактів.
- Управління робочим часом (тайм-менеджмент) забезпечує планування і контроль дій, координацію роботи в часі, систему нагадувань і видачі завдань. У підсистему входить Календар і Список справ. Різні види відображення дозволяють використовувати Календар і Список справ, як одне з основних робочих місць керівників і менеджерів.
- Управління бізнес процесами по роботі з клієнтами (ВРМ), створення регламенту роботи з клієнтами і шаблонів типових дій, з продажу, сервісного обслуговування рекламацій. Користувач може в режимі "1С:Підприємство" (без конфігуратора) створювати карти маршрутів бізнес-процесів, редагувати і налаштовувати їх. Таким чином, програміст / адміністратор для цих цілей вже не потрібен.
- Управління продажами, створення технології продажу різних груп товарів, управління стадіями та етапами продажу, створення стандартних шаблонів дій, механізм підготовки комерційних пропозицій, Механізм оперативного управління та аналіз циклу продажів - "Воронка продажів". Можливість планувати продажі, контакти з клієнтами та виконання "Воронки продажів".
- Інтеграція з фінансовими й обліковими програмами дозволяє створити єдиний інформаційний простір по роботі з клієнтами.
- Управління маркетингом - сегментування клієнтів, управління маркетинговими компаніями, оцінка ефективності рекламних і маркетингових кампаній.
- Багатофакторний аналіз продажів, АВС аналіз продажів, аналіз стану роботи з клієнтами, результатів діяльності співробітників, аналіз клієнтської бази.
- Анкетування - збір інформації про клієнтів, товари, конкурентів, регіонах. Аналіз анкет;
- Телемаркетинг - забезпечення масового обдзвону клієнтів за заданим сценарієм розмови, реєстрація контактів і анкет;
- База знань з продажу, товарів, конкурентів, сервісу, структурування інформації, пошук за ключовими словами, швидкий доступ до інформації.
- Захист інформації та забезпечення доступу користувачів тільки до інформації по своїм клієнтам. Потужне і гнучке налаштування доступу до даних для користувачів в програмі, коли не просто вказується роль користувача, але дається можливість доступу користувачеві до якихось окремих можливостей програми.
- Полегшення виконання рутинних операцій, інтеграція з електронною поштою, підготовка звітів, групова обробка клієнтів, фільтри.
- В «RM ПРОФ» реалізовані інструменти ідентифікації організацій і фізичних осіб в Україні, підключений список українських банків.
- Можливість отримання оповіщень через: нагадування в рішенні, e-mail, SMS, індивідуальне налаштування сповіщень для планованих/прострочених подій в Календарі, нових/прострочених завданнях (доручення, інші бізнес-процеси), створення індивідуальних нагадувань (скарги, події та інше). Зручне налаштування оповіщень користувачем індивідуально.
- Розділ інтерфейсу "Методики", що містить рекомендації щодо вирішення різних завдань в програмі.
|
|
Програмна продукція "CRM ПРОФ для України"
|
8 400 грн |
|
|
* для додаткових робочих місць купуються додаткові ліцензії
|
|
|
|
Програмна продукція "CRM ПРОФ для України, клієнтська ліцензія на 1 робоче місце"
|
3 900 грн |
Програмна продукція "CRM ПРОФ для України, клієнтська ліцензія на 5 робочих місць"
|
18 000 грн |
Програмна продукція "CRM ПРОФ для України, клієнтська ліцензія на 10 робочих місць"
|
33 000 грн |
Програмна продукція "CRM ПРОФ для України, клієнтська ліцензія на 20 робочих місць"
|
61 500 грн |
Програмна продукція "CRM ПРОФ для України, клієнтська ліцензія на 50 робочих місць"
|
147 000 грн |